loading...
گروه مهندسی عمران دانشگاه صنعتی قم
آخرین ارسال های انجمن
بهروز احمدپور بازدید : 330 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

مركز مديريت هوشمند ترافيك و ۲۶ پروژه حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم افتتاح شد

 
 
 

در اين مراسم كه مسئولين ارشد استاني، شهردار قم، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، رييس پليس راهور و نمايندگان قم در مجلس شوراي اسلامي حضور داشتند از پروژه هايي مانند پايانه پرديسان،۴ خط اتوبوس تندرو، ايستگاه هاي تجمعي مسافر و ديگر پروژه ها بهره برداري شد.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

بهروز احمدپور بازدید : 347 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به عملكرد مطلوب خطوط راه اندازي شده سامانه اتوبوس تندرو گفت: قصد داريم تا پايان آبانماه خطوط ۳ و۴ اين سامانه را راه اندازي كنيم.

مسيح الله معصومي با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مديريت شهري در راستاي گسترش كمي و كيفي حمل و نقل عمومي مخصوصا در بخش اتوبوسراني اظهار داشت: راه اندازي تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس مگاترانس (سه محور)، راه اندازي تعداد ۱۱ دستگاه اتوبوس شهاب تندرو، راه اندازي تعداد ۱۰ دستگاه ميني بوس جهت خطوط داخلي پرديسان، استقرار تعداد ۱۰ عدد كيوسك شارژ كارت بليط، بهره برداري از سكوها و ايستگاه هاي VIP اتوبوسراني تا پايان آبان ماه از جمله اين اقدامات مي‌باشد.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

بهروز احمدپور بازدید : 305 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

طي مراسم ويژه‌اي تقاطع غيرهمسطح يادگار امام به صورت رسمي افتتاح شد.

به گزارش شهر نيوز، سجاد خدايي در اين مراسم كه با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر، علماي اعلام و جمع كثيري از مردم برگزار شد به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در خصوص افتتاح تقاطع غيرهمسطح يادگار امام(ره) پرداخت و اظهار كرد: اين پروه به نام يادگار امام راحل(ره) مزين گرديده و اميدواريم كه بتوانيم همچنان در خدمت مردم شهر قم به ويژه مردم منطقه دو باشيم.

وي با تبريك دهه كرامت و فرا رسيدن سالروز تشكيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا اظهار كرد: خداوند را شاكريم كه توفيق خدمت به مردمي نجيب نصيب ما شده است و تا پايان عمر به اين افتخار به خود مي‌باليم...

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

گروه مهندسی بازدید : 354 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با عنایت به تغییر و تحولات به وجود آمده در معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم ، سایت گروه مهندسی عمران بر خود لازم می بیند از تمام تلاش های جناب آقای دکتر کریمی (عضو هیئت علمی گروه عمران دانشگاه صنعتی قم) در این سمت کمال تقدیر و تشکر را داشته باشد و برای معاون جدید آقای دکتر محمدی آرزوی موفقیت دارد.

                                                                               

                                                                                 باتشکر

روابط عمومی سایت گروه مهندسی دانشگاه صنعتی قم

گروه مهندسی بازدید : 357 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

با تشکر از استقبال گسترده دانشجویان گرامی با توجه به تکمیل ظرفیت و محدودیت امکانات در حال حاضر امکان ثبت نام جدید جهت بازدید از فرودگاه بین المللی قم مقدور نمی باشد لذا درصورت انصراف افراد ثبت نام شده طی اطلاعیه ای جهت تکمیل ظرفیت از طریق همین تارنما اطلاع رسانی خواهد شد.

یادآور می شود زمان حرکت و تائیدیه ثبت نام از طریق سامانه برای افرادی که ثبت نام آنان قطعی شده به زودی ارسال خواهد شد لذا در صورت عدم دریافت تائیدیه از مراجعه خودداری فرمائید.

در صورت انصراف از ثبت نام از طریق پست الکترونیک و یا نظر در وب سایت (همین پست) ، حداکثر تا روز پنجشنبه 1392/12/8 اعلام نمائید.

                                                                                                                              باتشکر

روابط عمومی گروه مهندسی عمران

گروه مهندسی بازدید : 430 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (5)

  • مجموعه ورزشی و زمین گلف
  • احداث هتل و هتل آپارتمان
  • مطالعات ساخت حیات وحش آزاد
  • و ...

ظرفیت محدود و الویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند

دانشجویان مهندسی عمران مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی    ورودی های 88 و 89 و 90

مهلت ثبت نام: سه شنبه 1392/12/6

نحوه ثبت نام:

نام و نام خانوادگی ، شماره دانشجویی ، شماره تماس و پست الکنرونیک خود را در قسمت نظرات این پست به صورت نظر خصوصی اعلام نمائید.

در صورت تائید ثبت نام، از طریق سامانه به شما اطلاع داده خواهد شد.

روابط عمومی گروه مهندسی عمران

منصور تهوری بازدید : 426 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

به اطلاع دانشجویان درس کاربرد کامپیوتر می رساند که به دلیل درخواست های مکرر شما عزیزان آقای دکتر بدرلو زمان ارائه پروژه های این درس را یک هفته به تاخیر انداخته و زمان ارائه به دوشنبه هفته آینده مورخ 25 شهریور ماه موکول شد.

لطفا اطلاع رسانی شود.

منصور تهوری بازدید : 456 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (1)

به اطلاع دانشجویان درس بارگذاری و کاربرد کامپیوتر آقای دکتر بدرلو می رساند زمان ارائه پروژه های مربوط به این دو درس به صورت زیر می باشد:

درس بارگذاری : یکشنبه مورخ 17 شهریور ماه

درس کاربرد کامپبوتر : دوشنبه مورخ 18 شهریور

از دوستان تقاضا می شود زمان اعلام شده را اطلاع رسانی نمائید.


منصور تهوری بازدید : 508 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (1)

به اطلاع دوستان همکلاسی می رساند کلاس جبرانی فولاد 2 دکتر بدرلو به دلیل تداخلات ایجاد شده فقط در روز سه شنبه ( سوم اردیبهشت ماه) از ساعت 9:30 صبح برگزار می گردد .

"""لطفا اطلاع رسانی کنید"""

                                                                        باتشکر - گروه مهندسی عمران دانشگاه صنعتی قم

بهروز احمدپور بازدید : 473 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

یا مقلب القلوب والابصار

ای خدای دگرگون کننده دل‏ها و دیده ها

یا مدبر اللیل والنهار

ای تدبیر کننده روز و شب

یا محول الحول والاحوال

ای دگرگون کننده حالی به حال دیگر

حول حالنا الی احسن الحال

حال ما را به بهترین حال دگرگون کن

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سال نود و دو مبارک!

سایت گروه مهندسی عمران

بهروز احمدپور بازدید : 573 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)


سید محمد موسوی منش مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در تشریح این خبر اظهار داشت : هشت المان و نماد فرهنگی با مضامین نوروز و هفت سین در حال تهیه و ساخت می باشد که در آستانه فرا رسیدن سال جدید خورشیدی ، در مناطق هشتگانه کلان شهر قم نصب و اکران خواهند شد.

ایشان ادامه داد : این المان ها در قالب ۴ طرح «سال نو مبارک» ، «بهار» ، «ماهی نوروز» و «جام ماهی» با ترکیبی از نمادهای سفره هفت سین همچون سیب و سبزه و نیز مزین به ذکر «یا مقلب القلوب والابصار» دعای تحویل سال ، توسط برش لیزری از متریال آهن تهیه شده و با رنگ روغن در حال رنگ آمیزی و آماده سازی نهایی می باشد.

موسوی منش افزود : با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین و شهرداران مناطق و نواحی شهرداری مناطق هشتگانه کلانشهر قم، با تعیین محل های برنامه ریزی شده برای نصب المان های نوروز ، مراحل نصب احجام به زودی تکمیل و نشانی های مذکور به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

  به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...
بهروز احمدپور بازدید : 584 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

مرتفع ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران با پایه چند وجهی تلسکوپی در کشور، پیش از آغاز سال نو در شهر قم نصب و اکران خواهد شد.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 

بهروز احمدپور بازدید : 1136 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (1)

نخستین پیست کارتینگ استان قم روز جمعه در بوستان الغدیر قم به بهره برداری رسید.

اولین پیست کارتینگ استان با مشارکت شهرداری قم و بخش خصوصی ‏و در بوستان غدیر آغاز به کار کرد و همزمان با افتتاح این طرح یک دوره مسابقه دوستانه کارتینگ با شرکت تیم‌هایی از ۱۳ استان در قم آغازمي شود.

زمین این پیست از سوی شهرداری قم در ۲۲ هکتار به پیست کارتینگ پرشین قم داده شده است و این پیست در مساحت ۱۵ هزار متر مربع آماده خدمت رسانی به علاقه مندان است.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 
بهروز احمدپور بازدید : 691 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (1)

 

دلبری گفت: نمونه واگن ها تا آذرماه از کشور ایتالیا ارسال می شود و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال نمونه آزمایشی را اجرا کرده و تا پیش از پایان دولت دهم عملیات احداث پروژه را به اتمام برسانیم...

 
 به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ...
منصور تهوری بازدید : 645 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با استاندار محترم استان قم دیدار كردند.

در این نشست جناب آقای كرم رضا پیریایی استاندار محترم استان قم تقویت آشنایی و تعامل جامعه دانشگاهی را با دیدگاه های راهبردی و اجرایی استان را امری ضروری دانستند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

بهروز احمدپور بازدید : 754 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پروژه ملی مونوریل قم (بعنوان نخستین و تنها پروژه مونوریل در دست ساخت ایران) تا پایان سال جاری به صورت آزمایشی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم، دکتر مسیح الله معصومی در گفت و گو با خبرنگاران از سازمان قطار شهری بعنوان ناوگان «انبوه بَرِ سریع» یاد کرد و اظهار داشت: متروی قم نیز در یک بازه زمانی پنج ساله به بهره برداری خواهد رسید.

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 

منصور تهوری بازدید : 711 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

مهندس نصیر نصیری ' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملیات خاكبرداری، خاك ریزی و زیر سازی فاز یك شامل باند جنوبی، تاكسی وی و پاركینگ هواپیما پیشرفت خوبی داشته است. 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

بهروز احمدپور بازدید : 781 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

معاون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قم گفت: نخستین پارکینگ مکانیزه هوشمند با فناوری جدید کشور در هفته دولت در قم به بهره برداری می رسد.

به گزارش ستاد خبری شهرداری قم مستقر در نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار، محسن نصیری اظهار داشت: این سومین پارکینگ مکانیزه در کشور است که دو پارکینگ قبلی با روش قدیمی «پالتی» مورد استفاده قرار گرفته اند ولی این پارکینگ برای اولین بار با روش «شاتلی» مورد بهره برداری قرار می گیرد که استهلاک کمتر، سرعت و طول عمر بیشتری نسبت به روش قبلی دارد.

وی افزود: این پارکینگ در بلوار معلم در زمینی به مساحت ۲۹۰مترمربع با زیربنای ۲۵۰ مترمربع در ۱۳ طبقه با ظرفیت پارک ۱۴۴ خودرو در هفته دولت افتتاح می شود و شهروندان و زایران کریمه اهل بیت(س) می توانند از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: دو پارکینگ دیگر نیز با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک و مشارکت بخش خصوصی در مرحله طراحی قرار دارد که بعد از اتمام طراحی کار اجرایی آن شروع می شود.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


بهروز احمدپور بازدید : 671 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

شهردار منطقه۷ از اجراي چندين پروژه عمراني در بلوار امام موسي صدر با اعتبار ۱۰ ميليارد ريال خبر داد.

مهدي اصفهانيان مقدم شهردار منطقه۷ قم با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اینکه بلوار امام موسی صدر يكي از مهمترین بلوار های شهر جهت ورود زائران به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)مي باشد، در اولويت اجراي پروژه هاي جديد قرار گرفته است.

وي افزود: با توجه به دستور شهردار كلانشهر قم مبنی بر توجه خاص به مبادی ورودی شهر قم به لحاظ سیما و منظر شهری و تأمین امکانات زائران ، پروژه بلوار امام موسی صدر جزء اولویت های شهرداری منطقه هفت قرار گرفت.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید... 

 


بهروز احمدپور بازدید : 690 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای طرح احداث پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی در قم خبر داد.

مسیح‌الله معصومی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای در زمینه پارکینگ‌سازی سطح شهر در معاونت حمل و نقل اظهار کرد: نقاط مورد نیاز برای احداث پارکینگ در این کمیته به طور عملی با حضور شهرداران مناطق شناسایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از شناسایی مناطق، شهرداران پیگیر تملک زمین‌ برای احداث پارکینگ می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه برخی مکان‌ها مانند میدان دستغیب برای احداث پارکینگ نیاز به تملک زمین ندارد گفت: طی جلسه‌ای امکان احداث پارکینگ طبقاتی در سطح زیرین این محدوده مورد بررسی قرار گرفت.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

بهروز احمدپور بازدید : 662 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

بوستان خبرنگار عصر یكشنبه با حضور مسوولان استانی در قم مورد بهره برداری قرار گرفت.  

 

این بوستان همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار در زمینی به مساحت هفده هزار متر مربع در بستر رودخانه مقابل پاركسوار شمالی احداث شده است.
برای احداث این بوستان، هفت میلیارد ریال هزینه شده، ۲۳۰ متر مكعب جمع آوری و انتقال نخاله و خاك مازاد صورت گرفته و یكهزار و ۷۵ متر مكعب خاك ریزی و تسطیح انجام شده است.


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


بهروز احمدپور بازدید : 709 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

كرم رضا پيريايي در این جلسه رسيدگي و اهتمام جدي به مسائل و مشكلات حوزه آموزش عالي را از رويكردهاي مهم مديريت عالي استان برشمرد و اظهار کرد: در اين راستا و براي پيشبرد موثر برنامه هاي حوزه فرهنگي استان و در راس آن مباحث علمي و دانشگاهي، قائم مقامي استاندار به معاون سياسي امنيتي تفويض شده است.
وي با اشاره به اين كه جلسه با مسولان دانشگاه صنعتي قم، دومين نشست از سري نشست هاي بررسي دانشگاه ها محسوب مي شود، افزود: با توجه به اهميت مسائل آموزش عالي استان، جلسات جداگانه اي را با مسولان تك تك دانشگاه هاي استان خواهم داشت...

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

بهروز احمدپور بازدید : 676 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

شهردار منطقه دو قم از افتتاح و بهره برداري خيابانهاي شهيد ونك و دكتر حسابي در سطح منطقه دو خبر داد.

مهندس متین فر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن گفت: خيابان شهید ونک به طول ۲۵۰ متر با همت و تلاش همکاران شهرداری منطقه دو به اتمام رسیده و بهره برداری از آن آغاز شده است.

شهردار منطقه دو گفت : طول این پروژه ۲۵۰ متر می باشد که شامل زیرسازی آسفالت به حجم ۳۵۰۰ متر مربع و جدولگذاری ۵۰۰ متر و با صرف هزینه ای بالغ بر 1700000000 ریال که تمامی این هزینه از منابع داخلی شهرداری قم تامین شده است.

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...


بهروز احمدپور بازدید : 742 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

معاون معماري و شهرسازي شهردار کلان شهر قم از ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اولویت بلوار بهار خبرداد

محسن بهشتي با اعلام این خبر اظهار داشت: ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در برنامه كاري شهرداري قم قرار گرفته و بلوار بهار به عنوان  اولین شارع اطراف حرم مطهر در اولویت ساماندهی و زیبا سازی قرار دارد و به زودی عمليات بهسازي آن آغاز می شود

 به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


بهروز احمدپور بازدید : 762 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

'كرم رضا پیریایی ' در قالب مجموعه گفتارها و گفتگو های اختصاصی خود با ایرنا پیرامون طرحها وچشم اندازهای استان قم افزود: طرح منوریل نه تنها یك نیاز جدی برای شهر قم و خیل زائران از سراسر كشور است ، بلكه از ابعاد مختلف حركتی تحول آفرین است كه اثار آن در سطح ملی نیز غیر قابل انكار است .

استاندار قم اضافه كرد : با توجه تنگناها و مشكلان پیچیده ترافیكی در بافت شهر قم كه زائران و مجاوران حرم كریمه اهل بیت را آزار می دهد، برخورداری از زیرساختهای حمل و نقل ، از اولویتها و ضررورت های این شهر است .

استاندار قم تصریح كرد : بهره مندی از سامانه ها و شبكه های حمل نقل مدرن شهری به عنوان یك فرصت در تزریق اعتبارات ، افزایش سر مایه گذاریها ، عمران و آبادنی و توسعه گردشگری مذهبی استان قم بایدمورد توجه قرار گیرد .

بهروز احمدپور بازدید : 666 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: مرحله اول این طرح که 7 کیلومتر طول دارد از پارک سوار شمالی حرم مطهر در انتهای رودخانه قمرود آغاز می‌شود و تا مصلای قدس ادامه دارد، در این مسیر ۸ ایستگاه ساخته می‌شود.
دکتراحمدی افزود: در این مسیر ۳۰۸ ستون احداث می‌شود که ساخت بیشتر آنها به پایان رسیده و نصب سرستون‌ها نیز آغاز شده است ...

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 


saeid بازدید : 883 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

محققان آلمانی موفق به طراحی و ساخت کاغذ دیواری مقاوم در برابر زلزله شده‌اند که می‌تواند از تخریب و فرو ریختن دیوار در زمان وقوع زمین لرزه پیشگیری کند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...


منصور تهوری بازدید : 824 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

مسابقه بین المللی طراحی فاز دوم برج میلاد شامل هتل و ساختمان اداری و تجاری در ایران برگزار شد. گروه معماری زاها حدید، رتبه نخست این مسابقه را کسب کرد و گروه طراحی ContemporArchitectUrban با مدیریت علی اندجی گرمارودی توانست رتبه چهارم این مسابقه را کسب کند...

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

بهروز احمدپور بازدید : 1209 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش شبکه خبری قم به نقل از فارس,محمد علی شفیعی امروز با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی سلفچگان قم، نخستین فرودگاه خصوصی کشور است که در 6 هزار هکتار ساخته خواهد شد، گفت: با توجه با اینکه قم در مرکز ایران قرار دارد در نظر داریم با ایجاد شهرک گردشگری، مراکز تجاری و هتل یکی از بهترین گردشگاه‌های تجاری و رفاهی را در این مرکز ایجاد کنیم...

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...


بهروز احمدپور بازدید : 670 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز از احداث بوستان خضر با مساحتی بالغ بر ۷۵ هکتار در قم خبر داد.

محسن صالحی بیان کرد: سازمان مسکن و شهرسازی چند سال قبل زمین با کاربری فضای سبز را به شهرداری واگذار کرد.
وی گفت: در این فاصله معاونت شهرسازی شهرداری به تهیه طرح اجرایی برای این بوستان اقدام کرد..

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...


بهروز احمدپور بازدید : 698 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

معاون فرهنگی شهرداری قم از آغاز فعالیت کتابخانه اتوبوسی در قم خبر داد.

ابوالفضل چابکی بیان کرد:‌ طرح کتابخانه سیار در جهت ارتقاء سطح کتابخوانی در بین شهروندان ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه این کتابخانه در دهه فجر افتتاح شد افزود:‌این کتابخاانه در سطح شهر می تواند سیار باشد و در اماکن پر ازدحام و در ایستگاه های اتوبوس می تواند استقرار پیدا کند...

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

بهروز احمدپور بازدید : 691 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

90 پروژه عمرانی خدماتی شهرداری قم با حضور مسئولان استانی و همزمان با هفتمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

 مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری قم ظهر امروز با حضور استاندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مسئولان و مدیران استانی برگزار شد.

طی این مراسم کلنگ چهار پروژه ایستگاه مترو واقع در میدان کشاورز، پل زیرگذر یادگار امام، مجموعه پل‌های جمهوری و کارخانه سگمنت که ساخت مواد اولیه مصالح مورد نیاز پروژه مترو را تهیه می‌کند، به زمین زده شد...

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 

بهروز احمدپور بازدید : 1208 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

علی اخوان قربانی با بیان اینکه هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در استان قم از امروز آغاز به کار خواهد کرد افزود: این نمایشگاه در زمینه مصالح ساختمانی، فعالیت‌های نوین صنعت ساختمان و همچنین تأسیسات در ۸۰ غرفه و فضایی به مساحت سه هزار متر مربع برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم ساخت و سازهایی که در استان قم انجام می‌شود، این نمایشگاه در راستای معرفی فناوری‌های نوین به جامعه هدف می‌تواند موثر باشد...

به ادامه ی مطلب مراجعه کنبد...

بهروز احمدپور بازدید : 752 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مسیح‌الله معصومی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل عمومی‌ اظهار کرد: نخستین تیر و سرستون نخستین مونوریل کشور در این روز افتتاح می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این روز عملیات اجرایی چند ایستگاه از خط A مترو واقع در میدان بقیه‌الله و دو دهانه تونل به سمت جمکران و میدان ولی عصر(عج) آغاز به کار خواهد کرد...

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

بهروز احمدپور بازدید : 821 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دبیر شورای عالی ترافیک اعلام کرد: مونوریل قم طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده، مردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد...

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 

بهروز احمدپور بازدید : 742 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

معاون اجرایی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از بهره‌برداری سالن کوثر شماره دو پایانه مسافربری قم تا دو ماه آینده خبر داد.

مرتضی عزتی با اشاره به اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اظهار داشت: سالن کوثر دو این پایانه با مساحت دو هزار و 500 متر ساخته خواهد شد و تمام شرکت‌ها در آن مستقر می‌شوند...

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
پرتال جامع دانشجویان و مهندسین عمران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 486
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7092
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 2,112
  • بازدید سال : 39,506
  • بازدید کلی : 1,616,609